Silesion.PL

serwis informacyjny

10 kolejka PHL. Udany rewanż śląskich drużyn

W piątek, 7 października odbyły się trzy mecz 10. kolejki Polskiej Hokej Ligi. Tyszanie zrewanżowali się za porażkę w pierwszej rundzie drużynie z Sanoka, a JKH GKS Jastrzębie Zagłębiu Sosnowiec. W Nowym Targu padło aż 11 goli.

W pierwszej rundzie Marma Ciarko STS Sanok wygrała na Stadionie Zimowym 5:4, chociaż po dwóch tercjach gospodarze prowadzili 3:1. W piątek na lodowisku w Sanoku też działy się zaskakujące rzeczy. Po dwóch tercjach było 1:1. Kluczowa była 45 minuta, kiedy Ślązacy w ciągu 23 sekund strzelili dwa gole. Najpierw do bramki trafił Roman Szturc, a później wyczyn Czecha powtórzył Bartłomiej Jeziorski. W trzeciej tercji padły jeszcze dwa gole zdobyte przez Filipa Komorskiego i mecz zakończył się wygraną 5:1.

Również jastrzębianie zrewanżowali się za porażkę w pierwszej rundzie Zagłębiu. Wtedy brązowi medaliści Mistrzostw Polski przegrali 0:4. W piątek w Sosnowcu wygrali 1:0. Znowu skuteczny był Mark Kaleinikovas. W trzech ostatnich meczach Litwin strzelił 4 gole i zaliczył asystę.

W Nowym Targu kibice oglądali aż 11 bramek. Unia wygrała pewnie 8:3, a po dwa gole dla zwycięskiej drużyny strzelili Dariusz Wanat i Teddy Da Costa.

W niedzielę odbędzie się 11. kolejka. W hitowym starciu dwie czołowe drużyny PHL zagrają w Oświęcimiu. Mecz Unii z mistrzem Polski z Katowic rozpocznie się o godz. 17. GKS Tychy zagra z Zagłębiem (17:30), Podhale zmierzy się z JKH (18:00), a Comarch Cracovia z Marmą Ciarko STS Sanok (18:30). Mecze będą transmitowane na platformie www.polskihokej.tv.

10. kolejka Polska Hokej Ligi

  • Marma Ciarko STS Sanok – GKS Tychy 1:5 (1:1, 0:0, 0:4)

Lahtinen 17 – Mroczkowski 5, Szturc 45, Jeziorski 45, Komorski, 47, 55

  • Tauron Podhale Nowy Targ – Re-Plast Unia Oświęcim 3:8 (1:3, 2:3, 0:2)

Maunula 12, Przygodzki 35, Fric 36 – Dziubiński 4, Szczechura 10, Wanat 16, 31 Pangiełow 21, Da Costa 26, 48, Kowalówka 45,

  • Zagłębie Sosnowiec – JKH GKS Jastrzębie 0:1 (0:1, 0:0, 0:0)

Kaleinikovas 15

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x