Silesion.PL

serwis informacyjny

Tpay oferuje raty online z Pekao

Pekao i Tpay ułatwiają zakupy w sieci. Drugi największy bank w Polsce i zaufany operator płatności umożliwiają finansowanie zakupu produktów i usług w wygodnych ratach. Rozwiązanie odpowiada również na aktualne potrzeby internetowych sprzedawców.

Za pośrednictwem bramki płatniczej Tpay internauci mogą już dokonać płatności za zakupy, korzystając z atrakcyjnej oferty ratalnej Banku Pekao S.A. Tym samym Bank Pekao wkroczył na rynek sprzedaży kredytów ratalnych w branży e-commerce. To efekt obserwowanej tendencji wzrostowej i sporego zainteresowania konsumentów tą formą finansowania.

Rynek płatności odroczonych oraz tych na raty rozwija się bardzo dynamicznie. Potwierdzają to najnowsze dane Biura Informacji Kredytowej: tylko we wrześniu, rok do roku banki i SKOK-i udzieliły o blisko 31 proc. więcej kredytów ratalnych w ujęciu liczbowym. Wśród Polaków istnieje realna potrzeba korzystania z takich rozwiązań płatniczych, w tym świadomego zarządzania swoim budżetem. Jako operator płatności zawsze wsłuchujemy się w głosy konsumentówpodkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online.

Strategia Banku na lata 2021–2024 zakłada wejście Banku Pekao na rynek sprzedaży ratalnej. Dziś rozpoczynamy jej realizację oferując sprzedawcom internetowym i ich klientom nowoczesny, bezpieczny i prosty proces wnioskowania o kredyt ratalny. Jest to pierwszy krok naszego banku w rozwoju tej linii biznesowej i umocnieniu pozycji na rynku e-commercemówi Wojciech Werochowski, Wiceprezes Banku Pekao S.A., nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.

Wygodne zakupy

Dzięki płatnościom ratalnym z Pekao internauci mają dostęp do finansowania zakupów z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie, tzw. 24/7. Oferta obejmuje finansowanie do 20 000 zł na jedynie oświadczenie o dochodach, spłatę nawet do 60 miesięcy, a także raty 0%.

Rozwiązanie wyróżnia krótki i przyjazny wniosek, a decyzja kredytowa następuje nawet w kilka minut. Bank do wnioskowania o kredyt ratalny wykorzystuje do weryfikacji tożsamości klienta nowoczesne i bezpieczne procesy oparte o otwartą bankowość, wideoweryfikację (z wykorzystaniem dowodu osobistego, eDowodu lub aplikacji mObywatel), a dla klientów Banku Pekao także Pekao24 oraz aplikację PeoPay.

Proces wnioskowania o kredyt został oparty na najnowszej technologii opracowanej przez Bank Pekao, w tym wynikach badania przeprowadzonego na grupie klientów.

Wygodna sprzedaż

Dostęp do środków na wymarzone lub niezbędne zakupy, dzięki współpracy Tpay i Pekao, to dobra wiadomość także dla sprzedawców.

Bezpieczeństwo jest obecnie jednym z najważniejszych czynników zakupowych. Dlatego obecność Banku Pekao wśród metod płatności, którego logo jest rozpoznawalne i budzi zaufanie, jest dla sklepów ważnym wyróżnikiem. Brak konieczności podpisania umowy z bankiem czy nieponoszenie kosztu wpisu na listę pośredników kredytowych, to kolejny ważny element oferty Tpay. Wychodzimy do rynku z płatnościami ratalnymi wygodnymi zarówno dla klientów, jak i sprzedawcówmówi Dawid Cichy, Head of Sales w Tpay.

To kolejne po PZU wdrożenie produktów online i dla e-commerce, które były zapowiadane przez Tpay i Bank Pekao. Pod koniec 2020 r. spółki rozpoczęły historyczną współpracę.

————– 

O Tpay

Tpay to flagowy produkt Krajowego Integratora Płatności S.A., który działa na polskim rynku płatności online od ponad 12 lat. Spółka ma status Krajowej Instytucji Płatniczej i jest podmiotem regulowanym przez KNF. KIP jako pierwszy w Polsce wdrożył Google Pay i Visa Checkout (aktualnie Kliknij i zapłać z Visa), doceniany jest również za innowacyjny i zwiększający konwersję Widget One Click oraz płatności BLIK w komunikatorach społecznościowych. Spółka współpracuje z ponad 90 tys. zarejestrowanych podmiotów. Swoim klientom zapewnia takie metody płatności, jak m.in. przelewy online, karty płatnicze, portfele elektroniczne (PayPal, Google Pay, Apple Pay, Kliknij i zapłać z Visa), płatności odroczone, płatności ratalne oraz płatności mobilne za pomocą kodów QR i BLIK. System umożliwia pełną automatyzację przyjmowania płatności i bezzwłoczną realizację zamówień. Na mocy decyzji KNF z 31 lipca 2020 r., KIP świadczy usługi inicjowania transakcji płatniczej (PIS) oraz dostępu do informacji o rachunku (AIS), czyli tzw. otwartej bankowości. Tpay, dzięki synergii z Bankiem Pekao S.A., zapewnia również przedsiębiorcom kompleksowy ekosystem usług płatniczo-finansowych.

O Banku Pekao S.A.

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i drugim największym bankiem uniwersalnym w Polsce z 280 mld zł aktywów. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje ponad 6,3 mln klientów. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (jest w gronie dwóch najbardziej odpornych wśród 50 banków w Europie w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA). Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady. Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x