Silesion.PL

serwis informacyjny

Ponad milion użytkowników mPay oraz dwukrotny wzrost wartości transakcji.

Liczba użytkowników aplikacji mPay w dniu 1 stycznia 2023 roku wynosiła 1 149 532, co oznacza wzrost o blisko 40% w stosunku do roku ubiegłego – 1 stycznia 2022 roku było to 715 658 osób. Podobnie procentowo zwiększyła się liczba transakcji: ponad 7,5 miliona w 2022 roku versus 4,65 miliona w 2021 roku. Wartość transakcji wzrosła przeszło dwukrotnie: z 20,1 mln w 2021 roku do 41,7 mln w 2022 roku.

Mamy nadzieję, że taka skala wzrostów jest również efektem bardzo dużego zadowolenia osób korzystających z aplikacji. W przeprowadzonym we wrześniu badaniu satysfakcji klienta ponad 80% oceniło nas dobrze lub bardzo dobrze (4 gwiazdki 31,3%, 5 gwiazdek 49,2%). Użytkownicy jako powód wysokiej oceny wskazywali najczęściej wielofunkcyjność oraz bezawaryjność aplikacji mPay. To cechy, nad którymi nasz zespół nieustannie pracuje, aby zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, więc bardzo się cieszę, że zostały docenione.” – powiedział Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay S.A.

Ważnymi elementami rozwoju aplikacji w minionym roku były wprowadzenie do oferty nowych produktów i usług, rozszerzenie dostępności o kolejne miasta, a także wprowadzenie usługi mPay Premium oraz programu mPay Club. W 2022 roku rozpoczęliśmy sprzedaż biletów kolejowych Intercity, nawiązaliśmy współpracę w zakresie pożyczek z Soonly oraz inwestycji z Finax i WealthSeed, był to także pierwszy rok sprzedaży biletów autostradowych (usługa wystartowała w grudniu 2021). Sprzedaż biletów komunikacji miejskiej rozszerzyliśmy o 6 miast (w sumie jest ich już 115*), usługa parkowania jest dostępna w 24 nowych miastach (w sumie 70), uruchomiliśmy również obsługę 11 parkingów przy dworcach kolejowych.

W bieżącym roku planujemy konsekwentnie zwiększać mapę dostępności wymienionych usług, a także uzupełniać ją o zupełnie nowe możliwości, jak np. sprzedaż biletów do Karkonoskiego Parku Narodowego. Równolegle dzięki wdrożeniu technologii, które umożliwią nam m.in. dostęp do informacji o rachunku oraz inicjowanie płatności, będziemy oferować implementację różnych form płatności oraz innych usług dostępnych w mPay również operatorom innych aplikacji.

* w tym: 41 miast i gmin GZM + 7 miast MZKZG

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o

0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x