Silesion.PL

serwis informacyjny

Nowy format kiosków ORLEN w ruchu

PKN ORLEN dynamicznie rozwija sieć detaliczną poprzez udostępnianie nowych rozwiązań i wykorzystanie synergii w biznesie. Nowy format ORLEN w Ruchu jest już dostępny dla klientów w Warszawie, gdzie w najbliższych tygodniach powstaną kolejne punkty tego typu. Specjalnie zaprojektowana bryła umożliwia klientom wejście do środka i swobodny wybór produktów z poszerzonego asortymentu. Do końca roku planowane jest otwarcie około pięćdziesięciu punktów w całej Polsce.

Punkt ORLEN w Ruchu w nowym formacie łączy elementy znanego klientom kiosku z nowymi rozwiązaniami. Specjalnie zaprojektowana bryła o większej powierzchni umożliwia urozmaicenie asortymentu, ale też zwiększa komfort zakupów dla klientów. Z pierwszego punktu w nowoczesnym formacie można już skorzystać przy ul. Żelaznej 41 w Warszawie.

Skutecznie realizujemy założenia strategii w obszarze sprzedaży detalicznej, umiejętnie wykorzystując synergie i potencjał biznesowy całej Grupy ORLEN. W przypadku ORLEN w ruchu łączymy siłę marki ORLEN i jej postrzeganie przez klientów z potencjałem lokalizacyjnym Ruchu i perspektywami dla dynamicznego rozwoju usług kurierskich, które realizujemy pod brandem ORLEN Paczka. Zgodnie z zapowiedziami nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań i sprawdzamy różne formaty funkcjonowania kiosków, aby wypracować optymalną propozycję dla klientów, która ułatwi dalszą ekspansję projektu – mówi Łukasz Porażyński, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej.

Nowy format ORLEN pozwala na wejście do środka do klimatyzowanego pomieszczenia – dotychczas zakupy robiono przez okienko, które nie dawało możliwości poznania w pełni asortymentu. Oprócz stałych produktów takich jak prasa, bilety czy napoje, dostępna jest też kawa fair-trade znana ze Stop Cafe. Kioski zmieniły się także z zewnątrz – przeszklona powierzchnia pozwala na lepszą ekspozycję dostępnego towaru.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x