Silesion.PL

serwis informacyjny

Nowe stroje reprezentacji Polski na mundial w Katarze firmy NIKE.

fot. laczynaspilka.pl

Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował w oficjalnym spocie promocyjnym nową koszulkę reprezentacji Polski, w której biało-czerwoni wystąpią na zbliżających się mistrzostwach świata w Katarze. #KoszulkaMarzenie stanowi kolejny element kampanii promującej występ drużyny narodowej na mundialu. W nowych trykotach podopieczni Czesława Michniewicza zagrają już w najbliższych wrześniowych spotkaniach Ligi Narodów z Holandią oraz Walią. Koszulki wyprodukowała firma Nike – oficjalny dostawca sprzętu sportowego reprezentacji Polski.

– Koszulka reprezentacji Polski to jeden z symboli, które łączą cały kraj. Powinna wyrażać marzenia każdego z kibiców. Już w dniu oficjalnej prezentacji nowej koszulki można stwierdzić, że zyskuje miano „historycznej” z racji przełomowego wydarzenia, jakim jest mundial, rozgrywany pierwszy raz w dziejach na przełomie listopada i grudnia. Chciałbym, aby nowa koszulka pozostała w pamięci kibiców jeszcze długo po mistrzostwach świata, stanowiąc również wartość kolekcjonerską. Oznaczałoby to, że nasza kadra odniosła sukces w Katarze. I to jest właśnie moje prywatne marzenie związane z tą piękną koszulką – mówi Cezary Kulesza, Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

– Prezentacja koszulki drużyny narodowej jest naszym strategicznym punktem w całej kampanii #KierunekKatar, którą rozpoczęliśmy w marcu, natychmiast po wygranym barażowym spotkaniu ze Szwecją na Stadionie Śląskim. Tamten mecz oglądało ponad 6 milionów kibiców. Jestem przekonany, że w czasie mundialu będzie ich jeszcze więcej, bowiem reprezentacja biało-czerwonych w piłce nożnej jest najbardziej kochaną przez naszych rodaków drużyną w Polsce. Chcemy, aby nowy wzór koszulki był atrakcyjny dla każdej generacji kibiców. Stąd też akcja promocyjna polegająca na zaakcentowaniu jej funkcji nie tylko piłkarskiej, ale również lifestylowej – mówi Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.

źródło: Łaczy Nas Piłka

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x