News, MODA I URODA

Moda dla miłośniczek klasyki "z pazurem"

Jedwabie, koronki i oryginalne ozdoby – co jeszcze znajdziemy w kolekcji marki Loura, która powstała z miłości do mody?

Modą interesowała się zawsze, a pomysł na własną markę miała w głowie od dawna. Pojawiało się tylko pytanie od czego zacząć.

- Temat projektowania nie jest mi obcy. Już wcześniej razem z tatą projektowałam ogrody. Później skończyłam studia podyplomowe na kierunku Architektura Wnętrz i zajęłam się projektowaniem wnętrz – mówi Agnieszka Ficner, właścicielka marki „Loura”.

- W tych tematach nie czułam jednak spełnienia, czegoś mi brakowało – dodaje.

Szybko kupiła maszynę do szycia

Kiedy Agnieszka wyprowadziła się ze świętokrzyskiego rodzinnego domu i przyjechała na Śląsk z końcem 2015 roku, wpadła na pomysł. Poszła na kurs szycia i kroju. - To była świetna decyzja! Od razu poczułam satysfakcję. Po kilku godzinach kursu kupiłam maszynę do szycia, na której pracowałam w wolnych chwilach – opowiada Ficner.

Kiedy szukała kreacji na wesele czy imprezę, wybierała ciekawe tkaniny, wymyślała projekt inspirując się modelami światowych projektantów, a krawcowa szyła. Znajomi też ją prosili o projekty. Ale Agnieszce ciągle było mało.

Moda to historia i zabawa

Tak pojawił się pomysł na stworzenie własnej marki odzieżowej. - Początki nie były łatwe, bo nie do końca wiedziałam od czego zacząć, do kogo się udać. Pół roku trwało, zanim znalazłam odpowiedniego konstruktora i szwalnie – mówi Ficner. Dla niej moda to historia, ale i zabawa. Jej zdaniem, strój nie może być nudny. Nawet czystą klasykę czasami należy przełamać "jakimś" detalem, tak, by wyglądać oryginalnie.

Mówi Ficner: - Uwielbiam podróżować. Jak tylko wyląduję, zawsze od razu kupuję lokalnego Vogue, nawet jeśli nie znam języka. Tak czerpię inspiracje. Swoje projekty kieruję do miłośniczek klasyki z "pazurem". Są to rzeczy o prostym fasonie,  ale z oryginalnymi detalami oraz wykonane z niepowtarzalnych tkanin. Współpracujemy wyłącznie z polskimi szwalniami. Modele produkowane są w małym nakładzie, są to kolekcje krótkie, by klientka mogła czuć się niepowtarzalnie.

W obecnej kolekcji można znaleźć jedwabie, koronkowe sukienki, koszule z oryginalnymi ozdobami. W grudniu pojawi się nowa kolekcja. Będzie błyszcząco, efektownie i kolorowo. Klientki znajdą błyszczące, tweedowe kostiumy oraz sukienki stylizowane marką Chanel, sukienki oraz bluzki w gwiazdki, wełniane spódniczki oraz ulubione jedwabne bluzki z fantazyjnym rękawem, zapinane na złote guziczki.

Kolekcję tę będzie można zobaczyć oraz kupić ze świątecznym rabatem na targach SILESIA BAZAAR vol.7, które odbędą się 16-17 grudnia w katowickim MCK.

Na obecną chwilę zakupu można dokonać poprzez sklep on-line, a w nowym roku ubrania pojawią się w śląskich salonach z modą.

***

LOURA to nowy polski brand, który powstał z miłości do mody. Produkty wykonane są z wysokiej jakości tkanin oraz wykończone z największą dbałością o każdy szczegół. Wszystkie ubrania cechuje prosta forma, przełamana drobnymi detalami.

Uwielbiam oryginalne tkaniny, które wyróżniają się wzorem, strukturą oraz jakością. Naszą markę kierujemy do kobiet, które chcą się czuć stylowo i elegancko. Kobiet, które pragną podkreślić swój indywidualny i niepowtarzalny styl. W naszych kolekcjach można prezentować się wyjątkowo, zarówno podczas specjalnych okazji jak i na co dzień. 

Nazwa marki pochodzi od skały Mount Loura w północnej Gwinei, inaczej nazywaną „ Dama z Mali”. Góra przypomina postać kobiety w koronie.

Czytaj więcej

Zmiana kategorii na: Kongres