Silesion.PL

serwis informacyjny

Matty Cash w nowej kampanii reprezentuje barwy Mubi.pl.

Porównywarka ubezpieczeń Mubi.pl startuje z nową kampanią reklamową. Jej twarzą został reprezentant Polski w piłce nożnej Matty Cash. Kampania ma charakter wizerunkowy i prezentuje Mubi.pl jako życzliwą i profesjonalną porównywarkę ubezpieczeń.

Matty Cash jest jednym z najbardziej uzdolnionych piłkarzy młodego pokolenia. Na co dzień gra na pozycji prawego obrońcy w angielskim klubie Aston Villa, w którym został wybrany zawodnikiem sezonu 2021-2022. Od roku występuje w reprezentacji Polski, z którą w piątek rozpoczyna zmagania na mundialu w Katarze.

– Matty jest ceniony za profesjonalizm, wkłada 100 proc. swoich możliwości w grę na boisku, niezależnie czy to jest trening, czy mecz reprezentacji. Jednocześnie jest miłym, zawsze uśmiechniętym i bardzo przyjaznym człowiekiem. Profesjonalizm, pracowitość i życzliwość w stosunku do innych to cechy, które są bardzo bliskie zespołowi Mubi, stąd wybór Mattiego Casha na naszego reprezentanta i ambasadora – wyjaśnia Michał Laskowski z porównywarki Mubi.pl.

Spot pokazuje, jak wychowany w Wielkiej Brytanii piłkarz intensywnie uczy się języka polskiego. Matty Cash powtarza w nim słowa „porównujesz”, „ubezpieczasz”, „oszczędzasz”. Z Mattym, a raczej jego nazwiskiem, związane jest również hasło kampanii, czyli: „Mubi cash oszczędzać lubi”.

Kampania startuje w mediach 16 listopada i potrwa do początku 2023 roku. Spoty będzie można zobaczyć w telewizji (kanały ogólnopolskie oraz tematyczne) oraz internecie (YouTube, Facebook, wyszukiwarki). Kampania to efekt współpracy agencji Film Burger, domu produkcyjnego Flota Filmowa oraz zespołu Mubi.

Mubi.pl to jedna z najpopularniejszych polskich porównywarek ubezpieczeniowych. Na jej stronie można znaleźć i porównać oferty towarzystw ubezpieczeniowych w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych oraz szkolnego NNW. Obecnie mubi.pl współpracuje z kilkunastoma firmami ubezpieczeniowymi.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 2 Głosowania
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x