Silesion.PL

serwis informacyjny

Marketing Wisły Płock doceniony na gali plebiscytu „Z Tumskiego Wzgórza”

Marketing Wisla Plock doceniony na gali plebiscytu Z Tumskiego Wzgorza

Marketing Wisla Plock doceniony na gali plebiscytu Z Tumskiego Wzgorza

W piątek 13 maja w Domu Technika w Płocku odbyła się 15. gala plebiscytu naszego partnera medialnego Tygodnika Płockiego – „Z Tumskiego Wzgórza”. Był to też doskonały moment na uczczenie 50-lecia istnienia najpoczytniejszej płockiej gazety. 

Podczas uroczystej gali wręczono nominacje za 40 wydarzeń, pogrupowanych na cztery kategorie – inicjatywy społeczne i gospodarcze, kultura, sport i turystyka oraz „Na Mazowszu Płockim”. Okolicznościowymi miedziorytami uhonorowano zwycięzców każdej z kategorii, były także bony paliwowe dla najbardziej aktywnych w plebiscycie czytelników czy dziesięć nominacji nadzwyczajnych dla przedstawicieli firm i organizacji, które zaangażowały się w walkę ze skutkami ubiegłorocznych żywiołów. 

W kategorii sport i turystyka nominowany został Dział Marketingu Wisły Płock. Nasza ekipa medialna została odznaczona za szczególny wkład w promocję Klubu oraz Płocka poprzez m.in. filmy promocyjne, które z wielomilionowymi wyświetleniami podbiły serca kibiców piłki nożnej niemal na całym świecie. Finalnie Dział Marketingu Nafciarzy zajął wysokie czwarte miejsce, a odznaczenie odebrał dyrektor sprzedaży i marketingu oraz rzecznik prasowy Wisły Michał Łada.

 Jesteśmy zaszczyceni, że nasze działania zostały docenione w tak ważnym dla wszystkich płocczan wydarzeniu, jakim jest plebiscyt „Z Tumskiego Wzgórza”. Szczerze mówiąc już sama nominacja była dla nas ogromnym wyróżnieniem, nie spodziewaliśmy się, że zostaniemy do tego stopnia zauważeni w lokalnym środowisku. Tym bardziej cieszy nas czwarta lokata. Jestem pewien, że będzie to dodatkowy bodziec motywacyjny do dalszych działań promujących nasz Klub i miasto – powiedział Michał Łada.

Pierwsze miejsce zajęło „Mistrzostwo Europy w konkurencji Nordic Walking Marcina Radomskiego na dystansie 5 km w kategorii 45-49 lat”. Na drugiej lokacie uplasowała się inicjatywa „Płock na ROWERY!” 5. edycja projektu turystycznego, zorganizowanego przez Płocką Lokalną Organizację Turystyczną, przy współpracy z Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji oraz Klubem Turystyki Kolarskiej BeneqTeam.

Najniższe miejsce na podium zajęła z kolei reprezentantka Polski w lekkiej atletyce Dominika Baćmaga i jej wyjazdowi na Igrzyska Olimpijskie do Tokio.

fot. Dariusz Ossowski / Tomasz Miecznik

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024