News

Klub z Rybnika ma najlepsze logo sportowe w Polsce

Logo rybnickiego klubu zdobyło pierwsze miejsce po bardzo wyrównanej walce. Autor nie kryje zaskoczenia.

Spośród 81 propozycji, które zgłoszono na portalu polskielogo.net, w konkursie uczestniczyło 20 znaków. KS Rymer zdobył pierwsze miejsce po bardzo wyrównanej walce z kibicami Falubazu Zielona Góra, którzy jednego dnia zdołali wyprzedzić klub z rybnickiej dzielnicy Niedobczyce az o 1500 głosów.

Sam autor konkursu „Logo Roku” nie kryje zaskoczenia przebiegiem konkursu.

- Spodziewałem się, że na szczycie rankingu pojawią się kluby, które zaangażują najwięcej fanów, ale kto przewidziałby taką czołową trójkę? Niewielki Rymer z większego Rybnika zaczął punktować, codziennie publikowali na kilku fanpagach apel o mobilizację w głosowaniu i na finiszu przegonili Falubaz! - mówi Jakub Malicki.

Tym samym zwycięzcą II edycji konkursu „Logo roku” został znak Rymera Rybnik z niesamowitą średnią 4,7!

Prezes KS Rymer zachwycony

- Powtarzamy na każdym miejscu, że KS Rymer, to dobro wspólne wszystkich mieszkańców Niedobczyc i Rybnika. Otwarcie się na potrzeby jednostek i grup, wsłuchiwanie się w ich potrzeby, a także interesująca oferta sportowa, która wybiega daleko poza ramy typowego treningu. Dzisiaj się cieszymy i pochylamy głowy dla tych wszystkich, którzy nam zaufali, zaangażowali się, poświęcili swój czas, aby osiągnąć fenomenalny wynik. Bez was nie było tego sukcesu. W jedności siła - mówi Mirosław Górka, prezes KS Rymer Rybnik.

Zobacz pełne wyniki konkursu "Logo roku"

Opinie ekspertów o logo KS Rymer

Jarek Żubka – wiceprezes agencji KiwiGroup: Bardzo udany rebranding pokazujący, że przygotowanie znaku wymaga wszechstronnej analizy. Przemysłowe dziedzictwo klubu/regionu podane w prostej funkcjonalnej formie. Atutem jest także fajnie wyprowadzony „świat marki” co można zaobserwować w serwisie polskielogo.net.

Wojtek Polak – znany również jako Akuma101: Piękny i zarazem prosty, dobrze zaprojektowany znak! Najbardziej urzekło mnie skrojone na miarę liternictwo w monogramie, które zawiera w sobie nutę nowoczesności. Bardzo cieszy fakt, że projekt autorski rebrandingu został doceniony i w końcu wykorzystany przez władze klubu – oby więcej takich działań na polskim rynku!

Czytaj więcej

Napisz do autora w.stech@silesion.pl
Zmiana kategorii na: Narodowe Czytanie