forBET zwalnia sektor dla kibiców ŁKS!
Dobra wiadomość dla kibiców ŁKS! Dzięki inicjatywie sponsora głównego – firmy forBET Zakłady Bukmacherskie – piątkowy mecz z Chrobrym Głogów będzie mógł obejrzeć komplet publiczności! forBET zrezygnował z wywieszania reklamy „sektorówki”, uwalniając 165 dodatkowych biletów na otwarcie Stadionu Króla. – Są kibice, którzy kilkadziesiąt lat marzyli o tej chwili. Nie chcemy, by zablokowała ich nasza reklama – wyjaśnia prezes forBETu Paweł Majewski.
W piątek o godzinie 20:30 ŁKS podejmie w meczu ligowym Chrobrego Głogów. Jest to ważne spotkanie dla losów awansu do Ekstraklasy, ale dla Dumy Łodzi to historyczna chwila także z innego powodu. Mecz będzie otwarciem Stadionu Miejskiego ŁKS im. Stanisława Króla, czyli nowoczesnego obiektu na ponad 18 tysięcy widzów!
Kibice ŁKS-u nie zawiedli – bilety rozchodzą się jak świeże bułeczki. Spodziewany jest komplet publiczności, a zainteresowanie jest tak duże, że klub zgłosił się do forBETu z prośbą o zrezygnowanie z reklamy „sektorówki”, która przewidziana była za jedną z bramek.
– Nie powiem, że była to dla nas łatwa decyzja, bo ekwiwalent medialny z takiego wydarzenia będzie spory. Specjalnie na tę okazję wyprodukowaliśmy nowy baner, który byłby świetnie widoczny w telewizji czy na zdjęciach. Jednak są w życiu ważniejsze rzeczy i to jest jedna z nich. Nie chcemy, by nasza reklama blokowała miejsca kibicom, którzy od dawna marzyli o nowoczesnym stadionie dla ŁKS-u – mówi prezes forBETu Paweł Majewski.
Dzięki tej akcji do kas trafi dodatkowe 165 biletów w sektorze H3. Baner forBETu wróci na swoje miejsce w kolejnych spotkaniach, gdy zainteresowanie biletami będzie mniejsze. Nie wiadomo, czy będzie to już drugi mecz, bo po Chrobrym na Stadion Króla przyjedzie… Widzew.
Faworytem piątkowego starcia jest Duma Łodzi. Wygraną gospodarzy można obstawić po kursie 1.81. Oferta na najciekawsze wydarzenia piłkarskie dostępna jest na stronie www.iforbet.pl.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).