Fame MMA14: media trening, wyniki ważenia i F2F: Szeli vs Parke
Plan jest prosty jak lewy-prawy. Zaczynamy od Media Treningu, na którym wszyscy zawodnicy zaprezentują swoje skille. Od razu po tym odbędzie się Ceremonia Ważenia i stare-downy każdego zestawienia.
Uwaga, to nie koniec! Po ważeniu na scenie pojawi się Szeli i Norman Parke, którzy zasiądą razem z Boxdelem do ostatniego face2face’a przed fame 14! Ostatnie przesłuchanie czas zacząć.
FAME MMA 14 wyniki ważenia
- Mateusz „Trąbka” Tromba (80,8 kg) vs. Tomasz „Gimper” Działowy (79,9 kg)
- Sergiusz „Nitro” Górski (67,9 kg) vs. Marcin „Xayoo” Majkut (70,8 kg)
- Monika „Mona” Kociołek (58,4 kg) vs. Agata „Fagata” Fąk (58,6 kg)
- Piotr „Szeli” Szeliga (96,2 kg) vs. Norman „Stormin” Parke (88,6 kg)
- Maksymilian „Wiewiór” Wiewiórka (76,8 kg) vs. Krystian Krycha Wilczak (76,6 kg)
- Mateusz „Fit Lovers” Janusz (79,9 kg) vs. Adam „AJ” Josef (96,8 kg)
- Alan Kwieciński (85,6 kg) vs. Mateusz „Muran” Murański (95,2 kg)
- Mariusz „Hejter” Słoński (73,4 kg) vs. Dawid Malczyński (77,2 kg)
- Wiktoria „Wiki” Jaroniewska (64 kg) vs. Katarzyna „Lala Laluna” Alexander (69 kg)
FAME 14: Gimper vs. Tromba 14.05.2022
- Walka w limicie umownym -81kg: (Main Event) Tomasz „Gimper” Działowy – Mateusz „Tromba” Trąbka
- Walka w kategorii ?: (Co-Main Event) Sergiusz „Nitro” Górski – Marcin „Xayoo” Majkut
- Walka kobiet w kategorii koguciej: (Co-Main Event) Agata „Fagata” Fąk – Monika „Mona” Kociołek
- Walka w kategorii open: (1 runda boks, 2-3 MMA, w małych rękawicach w klatce rzymskiej) Norman „Stormin” Parke – Piotr „Szeli” Szeliga
- Walka o pas mistrzowski Fame MMA w kategorii półśredniej: Maksymilian „Wiewiór” Wiewiórka (c) – Krystian „Krycha” Wilczak
- Walka w kategorii open: (K-1 w małych rękawicach) Mateusz “Fit Lovers” Janusz – Adam „AJ” Josef
- Walka w kategorii : Alan „Alanik” Kwieciński – Mateusz „Muran” Murański
- Walka w kategorii półśredniej: Dawid Malczyński – Mariusz „Hejter” Słoński
- Walka kobiet w kategorii : Wiktoria “Wiki” Jaroniewska – Katarzyna „Lala Laluna” Alexander
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).