Silesion.PL

serwis informacyjny

Energa Sponsorem Strategicznym polskiej koszykówki

Prezes Energa S.A., Grzegorz Ksepko na konferencji prasowej w Centrum Olimpijskim poinformował o przedłużeniu współpracy. Umowa zawarta w styczniu 2018 roku zostanie podpisana na kolejne dwa lata.

Grupa Energa jest z polską koszykówką i wspiera naszą dyscyplinę na wielu płaszczyznach, a współpraca z takim partnerem jest dla nas zaszczytem. Wsparcie Sponsora Strategicznego daje nam możliwość realizacji celów, którymi są promocja koszykówki w Polsce, podnoszenie poziomu marketingowego lig, czy szkolenie młodzieży. Energa była z nami podczas kwalifikacji do mistrzostw świata i mogę powiedzieć, że było to kluczowe wsparcie dla kadry Polski, która zakończyła je pięcioma zwycięstwami z rzędupowiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki oraz Energa Basket Ligi.

FOT. PIOTR KUCZA/FOTOPYK

Umowa obejmuje sponsoring strategiczny Polskiego Związku Koszykówki, w tym sponsoring tytularny lig ekstraklasowych kobiet i mężczyzn. Energa została też sponsorem turniejów finałowych Pucharu Polski kobiet i mężczyzn w roku 2020 i 2021, Superpucharu Polski 2019 i 2020, gal podsumowujących sezony 2019/20 i 2020/21 rozgrywek EBL i EBLK oraz sponsorem wydarzenia Mistrzostwa Europy 2019 w koszykówce na wózkach. W ramach umowy logo spółki Energa zostanie umieszczone na strojach meczowych i treningowych zawodników reprezentacji Polski w koszykówce oraz oficjalnych strojach sztabu szkoleniowego, naklejkach parkietowych, ściance konferencyjnej i bandach elektronicznych wokół boiska.

 

O szczegółach współpracy opowiedział Prezes Energa S.A. Grzegorz Ksepko.Przekazujemy dobrą energię polskiej koszykówce. Dzięki rocznej współpracy Grupy Energa z Polskim Związkiem Koszykówki męska kadra narodowa odniosła olbrzymi sukces. Polscy koszykarze wracają na światowe salony. Wielka w tym zasługa zawodników i sztabu trenerskiego. Dlatego też gdańska spółka zdecydowała się na przedłużenie współpracy o kolejne dwa lata. Dzięki wsparciu Grupy Energa, Polska Liga Koszykówki zyskała wizerunkowo i jest coraz częściej obecna w telewizji. Chcemy, aby sukcesy reprezentacji przyciągnęły do trenowania koszykówki dzieci i młodzież oraz żeby coraz więcej młodych Polaków grało w lidze. Bliskie są nam wartości jakie niesie za sobą sport: praca zespołowa, wzajemny szacunek, dyscyplina oraz pracowitość.

Niedawno Warszawę odwiedził puchar dla koszykarskiego mistrza świata. To zapowiedź, że koszykarskie święto jest już za chwilę. Mocno kibicujemy naszym koszykarzom w starciu najlepszymi zespołami na świecie oraz wierzymy w ich dalszy rozwój. Reprezentowanie swojego kraju na różnego rodzaju mistrzostwach to marzenie każdego sportowca. Wierzymy, że nasi reprezentanci zagrają na japońskich Igrzyskach Olimpijskich w 2020 roku, kibicujemy kwalifikacjom do Mistrzostw Europy w 2021 roku – mówił Prezes Energa S.A.

Z kolei Jan Widera, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki mówił o tym, że sport i sponsorzy wzajemnie się przenikają. – Dopóki sport jest czysty, sponsor zawsze będzie czerpał z tego korzyści. PZKosz w ostatnich 2 latach pokazał, jak osiągać sukcesy. Grupie Energa chciałem pogratulować dobrej inwestycji. Wierzę, że współpraca obu podmiotom przyniesie wiele radości i korzyści.

Na konferencji obecni byli także Angelika Stankiewicz oraz Michał Sokołowski, którzy zaznaczali jak ważne jest posiadanie sponsora strategicznego dla wykonywania ich pracy. Na koniec konferencji Prezes Piesiewicz przekazał symboliczne koszulki reprezentacji Polski z nazwiskami gości oraz okolicznościowe koszulki z limitowanej edycji, przygotowane z okazji awansu Polaków do Mistrzostw Świata.

Umowa zostanie podpisana na dwa lata i będzie obejmować kadry seniorek i seniorów, w tym kadrę 3×3 i koszykówkę na wózkach oraz Energa Basket Ligę Kobiet i Mężczyzn. Dodatkowo umowa obejmuje Galę zakończenia sezonu oraz turnieje finałowe Pucharu Polski kobiet i mężczyzn oraz mecz o Superpuchar Polski mężczyzn.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024