Silesion.PL

serwis informacyjny

Dziesiątki tysięcy widzów, legendarna gra komputerowa i ofensywa medialna. PolSKI Turniej był super

Kibice dopisali, polscy skoczkowie skakali radzili sobie najlepiej w sezonie, a przygotowane przez Superbet atrakcje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. PolSKI Turniej okazał się sukcesem, a jedyne zastrzeżenia można mieć do pogody w Szczyrku, która pokrzyżowała plany organizatorom. – Cieszymy się, że mogliśmy wyjść do kibiców i być ważną częścią tak udanego turnieju. Było naprawdę super! – cieszy się Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.

Podczas zawodów w Wiśle, Zakopanem oraz Szczyrku na trybunach pojawiło się 60 tysięcy fanów spragnionych sportowych emocji, którzy mogli nie tylko dopingować swoich ulubieńców, ale również korzystać z morza atrakcji w strefach Superbetu, oficjalnego partnera Polskiego Związku Narciarskiego. Rozrywką numer jeden był wirtualny… powrót do przeszłości. Kibice mogli cofnąć się do czasów Małyszomanii, kiedy na komputerach królowała gra Deluxe Ski Jumping 2. – Widać było tę łezkę w oczu graczy, kiedy w naszych strefach mogli spróbować swoich sił w DSJ. Mieliśmy coś dla każdego, zmarznięci dostawali czapki, ogrzewacze do rąk czy szaliki, żądni rozrywki „grali w Małysza” i korzystali z bramki celnościowej, a potrzebujący prądu mogli podładować swoje telefony. Stworzyliśmy z sympatykami skoków narciarskich świetną komitywę, tym bardziej cieszymy się, że możemy być częścią wielkiej, narciarskiej rodziny – podkreśla Seweryniak.

Poza świadczeniami brandingowymi, do których zaliczała się ekspozycja na bandach LED, flagi czy wiatromierze w barwach Superbetu, bukmacher postawił na silna obecność w mediach, zarówno tych tradycyjnych, jak i społecznościowych, dając kibicom wgląd za kulisy i eksperckie analizy dotyczące zawodów. Jakub Kot, były skoczek narciarski a obecnie ambasador Superbetu, wcielił się w role szalejącego reportera, pokazującego kibicom zawody od kuchni oraz tłumaczącego skokowe niuanse. Szerokie relacje z PolSKIego Turnieju można było też śledzić w Kanale Sportowym, największym sportowym medium na polskim YouTubie. Bukmacher postawił też na bliską współpracę z eksperckim portalem skijumping.pl. W aplikacji Superbetu przeprowadzona została też specjalna edycja darmowej gry Supergame, w której za prawidłowe wytypowanie rozstrzygnięć na skoczniach można było zgarnąć Fiata 500 i nagrody z puli 150 000 złotych!

Istotnym elementem zaangażowania partnera była też współpraca z ekipą Crowd Supporters, którzy od lat zabawiają publikę pod Wielką Krokwią i zachęcają ją do wspólnego dopingu. W tym roku motywem przewodnim w kreowaniu atmosfery było „super”, a DJ-e przeprowadzili dla kibiców konkursy, w których do zgarnięcia były gadżety Superbetu i bilety.

– Bardzo nas cieszy, że widać było też przebłyski lepszej formy u naszych zawodników, bo to było największym znakiem zapytania. Co prawda zabrakło miejsc na podium, ale było to, co kluczowe, czyli emocje i realna nadzieja na sukces. Wierzę w to, że wszyscy razem z kibicami daliśmy polskim skoczkom impuls do tego, żeby końcówka sezonu była naprawdę dobra. Jestem też dumny z naszej ekipy, która pokazała jak powinno się aktywizować sponsoringi. Będąc partnerem Polskiego Związku Narciarskiego nie tylko byliśmy wszędzie widoczni, nawet na ulicach Zakopanego gdzie jeździła led-owa ciężarówka z hasłami zagrzewającymi kibiców do boju, ale przede wszystkim dawaliśmy wszystkim obecnym dodatkową wartość. Jestem przekonany, że tak będzie też w przyszłości – kończy Seweryniak.

Specjalna oferta SUPERBET dla naszych czytelników:

Darmowy freebet w wysokości 34 PLN – zarejestruj konto w Superbecie z kodem LEGBUK, dokonaj pierwszego depozytu (minimalnie 50 zł), a otrzymasz dodatkowo od bukmachera freebet 34 zł za darmo na zakłady bukmacherskie. Co więcej, czeka na Ciebie freebet od pierwszej wpłaty 200 PLN a jeśli swój pierwszy tydzień zakończysz na minusie, otrzymasz zwrot w postaci Freebet Cashbacku do 3500 PLN

***

O SUPERBET

Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Jest 11. najwyżej notowaną firmą gier on-line na świecie i jedną z największych w Europie. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie superbet.pl. Na koniec 2023 roku Superbet miał ponad 20% udziału w polskim rynku bukmacherskim online i był trzecim największym bukmacherem w kraju.

Firma może się pochwalić nagrodami w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE 2021 i 2022 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników. Superbet otrzymał również wyróżnienie jako Najlepszy operator zakładów sportowych w regionie CEE 2022 podczas Central and Eastern European Gaming Awards i nagrodę w kategorii Najlepszy Bukmacher Roku podczas Better Collective “Polskie Nagrody Bukmacherskie” 2022. Został też wyróżniony w 2023 roku przez United Nations Global Compact za podejmowanie działań na rzecz przeciwdziałania korupcji i szarej strefie. Bukmacher otrzymał również nagrodę w konkursie „Złote Spinacze 2023” za komunikację turnieju szachowego Superbet Rapid&Blitz. Od 1 lipca 2023 roku został sponsorem strategicznym Lecha Poznań oraz jego Akademii. To jedna z największych umów partnerskich w polskiej piłce klubowej i pierwsza w takiej formule. W Ekstraklasie sponsoruje też Górnika Zabrze, a w niższych ligach GKS Tychy i Stomil Olsztyn

SUPERBET POSIADA ZEZWOLENIE NA ZAKŁADY. HAZARD WIĄŻE SIĘ Z RYZYKIEM, A UDZIAŁ W NIELEGALNYCH GRACH JEST KARALNY. DOZWOLONE DLA OSÓB POWYŻEJ 18 ROKU ŻYCIA

Superbet zakłady bukmacherskie Sp. z o.o., z siedzibą: ul. 73 Pułku Piechoty 7A, 40-496 Katowice, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000666114, Regon: 366704393, NIP: 9542775133, Decyzja nr. PS4.6831.5.2019 wydana w dniu 18.10.2019r.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024