Silesion.PL

serwis informacyjny

Dealz rośnie w siłę i planuje podwojenie liczby swoich sklepów w Polsce

Sieć Dealz, będąca częścią PEPCO GROUP, właściciela m.in marek Pepco w Europie i Poundland w Wielkiej Brytanii, ogłosiła plany podwojenia liczby swoich sklepów w Polsce – do poziomu około 340 do końca 2023 roku. Rozwój Dealz, który zakończył ostatni kwartał ze 170 sklepami w Polsce, potwierdza silną pozycję rynkową i popularność wśród klientów po blisko 5 latach od uruchomienia pierwszego polskiego sklepu. Na początku 2023 roku Dealz planuje również otwarcie w Polsce Centrum Dystrybucyjnego, które pomoże w realizacji planów rozwojowych.

Koncept doceniony przez klientów

Dealz skupia się na sprzedaży produktów sektora FMCG w tym kategorii spożywczych oraz drogeryjnych. Pozostała cześć oferty to produkty przemysłowe: m.in. artykuły dekoracyjne, wyposażenia domu czy zabawki. Sukces sieci w Polsce pokazuje, że klienci z wielkim entuzjazmem podchodzą do konceptu sklepu oferującego unikalną ofertę markowych produktów w niskich cenach.

Dotychczasowy rozwój w Polsce pozwolił wypracować model sklepu jeszcze bardziej dopasowanego do rodzimego rynku i oczekiwań polskich klientów, ale na tym nie koniec. Będziemy inwestować w rozwój sieci, by zrealizować ambitny plan otwarć ponad 1000 sklepów Dealz w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej – komentuje Marcin Langowski CEO w Dealz Poland.

Nowe otwarcia, modernizacja i magazyn

W ciągu najbliższych miesięcy sieć ma w planach wprowadzenie w Polsce programu modernizacji obejmującego optymalizację asortymentu i przestrzeni sklepowej oraz wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych, które z pewnością pozytywnie wpłyną na odbiór klientów i pracowników Dealz. Ciągłej optymalizacji poddawany jest również łańcuch dostaw, a jednym z kluczowych elementów rozwoju w tym obszarze, będzie otwarcie nowego magazynu w centralnej Polsce już na początku przyszłego roku.

Przyspieszony plan ekspansji możliwy jest dzięki silnej pozycji całej grupy PEPCO, której celem strategicznym jest rozwój dwóch formatów w Europie Środkowo-Wschodniej: Pepco oraz Dealz. Integracja systemów, procesów oraz infrastruktury pozwala na efektywny rozwój organizacji w wielu obszarach.

***

Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu, a obecnie w Polsce działa już 170 placówek oferujących szeroki asortyment ponad 3000 produktów znanych marek. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce.

Grupa Pepco posiada obecnie około 3900 sklepów zlokalizowanych w 19 krajach, w tym Wielkiej Brytanii, Irlandii, Hiszpanii oraz regionie Europy Środkowo-wschodniej i zatrudnia ok 41 000 osób

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x