Czytasz: Bielsko-Biała miała poważny problem z aplikacją miejską

Bielsko-Biała miała poważny problem z aplikacją miejską

Wyciekły prywatne dane. Urząd miejski zareagował natychmiast

Jak donosi serwis zaufanatrzeciastrona.pl, dzisiaj rano wystartowała platforma ZgłoszeniaBB – system, dzięki któremu mieszkańcy Bielska-Białej w łatwy sposób mogą zgłaszać wszelkie incydenty urzędnikom i służbom miejskim.

Działa strona www i aplikacja mobilna. Pierwsze zgłoszenia już napłynęły. Jeden z czytelników zaufanatrzeciastrona.pl zwrócił jednak uwagę, że co innego widać na stronie, a co innego w narzędziach przeglądarki.

Platforma prezentuje między innymi listę już istniejących problemów. Zawiera jednak też błąd ujawniający dane zgłaszających problemy.


Rekordowy czas reakcji

Serwis zaufanatrzeciastrona.pl przesłał informację o błędzie do Urzędu Miejskiego oraz firmy BIT SA, która jest twórcą aplikacji.

- Nasza wiadomość na ogólny adres kontaktowy firmy została wysłana o godzinie 10:37, a o 11:11, zaledwie 34 minuty później, dostaliśmy informację, że błąd jest już usunięty. Trzeba przyznać, że tak jak błąd był trywialny i nie powinien się pojawić w usłudze, tak czas reakcji zasługuje na uznanie – to chyba rekord w naszej współpracy z dostawcami. Dane nie pojawiają się już gdzie nie trzeba, zatem jeśli mieszkacie w Bielsku-Białej, to możecie spokojnie wysyłać kolejne zgłoszenia – czytamy na stronie zaufanatrzeciastrona.pl.

Czytaj więcej