Betclic oficjalnym Partnerem Bukmacherskim UFC we Francji, Polsce i Portugalii
UFC, czołowa organizacja mieszanych sztuk walki na świecie, oraz Betclic, jeden z europejskich liderów w dziedzinie zakładów sportowych, poinformowały o nawiązaniu nowego, wyjątkowego partnerstwa, dzięki któremu Betclic stał się Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim UFC. Współpraca obejmuje trzy rynki – Francję, Polskę i Portugalię. Betclic jest pierwszym w historii, Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim UFC na wymienionych rynkach.
Betclic będzie również Partnerem Specjalnym gali UFC FIGHT NIGHT PARIS, która odbędzie się 2 września w paryskiej Accor Arenie. UFC zorganizowało swoje pierwsze wydarzenie we Francji w zeszłym roku, po legalizacji dyscypliny w 2020 roku. Publiczność szczelnie wypełniająca obiekt obserwowała, jak Francuz Ciryl Gane po raz pierwszy w historii pokonał Taia Tuivasę na swojej ojczystej ziemi. Teraz Accor Arenę ponownie wypełni rozentuzjazmowany tłum widzów. Branding marki Betclic pojawi się wewnątrz oktagonu, jak również na platformach społecznościowych i cyfrowych UFC.
– Francja jest niezwykle ważnym rynkiem dla UFC – podkreśla Nicholas Smith, wiceprezes UFC ds. partnerstw globalnych. – Ciężko pracowaliśmy nad uznaniem MMA jako sportu. Przez cały ten czas jednym z naszych głównych celów było nawiązanie cennych umów partnerskich z lokalnymi organizacjami. Bardzo czekamy na współpracę z Betclic, aby wzbogacić wrażenia naszych fanów w zakresie gier hazardowych online i przeprowadzić ekscytujące działania aktywacyjne przed naszym zbliżającym się wydarzeniem w Paryżu.
– Bardzo się cieszymy, że jesteśmy pierwszym partnerem UFC na naszych trzech głównych rynkach, we Francji, Portugalii i Polsce – dodaje Nicolas Béraud, dyrektor zarządzający Betclic. – UFC dokonało niesamowitych rzeczy w dziedzinie rozwoju sportu MMA. U podstaw naszej misji leżą promowanie i współpraca z rozwijającymi się dyscyplinami sportowymi oraz rozbudzanie pasji ich fanów. Partnerstwo pozwoli nam zaoferować im nowe doświadczenie i zwiększoną interaktywność podczas wydarzeń UFC, a także kilka niespodzianek na UFC Fight Night Paris 2 września!
O organizacji UFC:
UFC jest czołową globalną organizacją w dziedzinie mieszanych sztuk walki (MMA). Ma ponad 700 milionów fanów i 233 miliony obserwujących w mediach społecznościowych. Organizuje rocznie ponad 40 wydarzeń na żywo na najbardziej prestiżowych arenach na całym świecie, transmitując je do ponad 900 milionów gospodarstw domowych w ponad 170 krajach. Do stajni UFC należą najlepsi zawodnicy MMA na świecie reprezentujący ponad 75 krajów. Cyfrowa oferta organizacji obejmuje UFC FIGHT PASS, jeden z czołowych serwisów streamingowych dla sportów walki na świecie. UFC jest własnością globalnej firmy sportowo-rozrywkowej Endeavor z siedzibą w Las Vegas w stanie Nevada. Aby uzyskać więcej informacji, wejdź na UFC.com i obserwuj profil UFC w serwisach Facebook.com/UFC, Twitter, Snapchat, Instagram i TikTok: @UFC.
O firmie Betclic:
Betclic to grupa zajmująca się grami hazardowymi w Internecie i lider zakładów sportowych w kilku krajach europejskich. Codziennie działa na rzecz rozwoju pasji do sportu, zapewniając najlepszą rozrywkę. Współpracując z klubami sportowymi, ligami i federacjami, Betclic wnosi swój wkład w ekonomiczną dynamikę branży.
Firma zapewnia swoim graczom wolne od zagrożeń i odpowiedzialne środowisko gry, umożliwiając im realizowanie swojego zamiłowania do sportu poprzez bezpieczne obstawianie zakładów. Grupa Betclic zatrudnia ponad 900 pracowników, w tym 300 inżynierów.
Na podstawie informacji prasowej
Zakaz wstępu na stronę internetową i uczestnictwa w grze hazardowej dla osób poniżej 18 roku życia.
BEM Operations Limited posiada zezwolenie na urządzanie bukmacherskich zakładów wzajemnych za pośrednictwem sieci Internet na stronie betclic.pl wydane przez Ministra Finansów dnia 26 września 2018 r. na okres 6 lat o numerze PS4.6831.11.2017. Hazard związany jest z ryzykiem, a udział w nielegalnych grach hazardowych jest niezgodny z polskim prawem.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).