News

Awaria w ING Banku Śląskim opanowana

Wczoraj klienci nie mogli m.in. logować się do systemu, wielu osobom zniknęły pieniądze z kont, a niektóre transakcje były księgowanie dwukrotnie.

Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING Banku Śląskiego wyjaśnia, że nastąpiło spowolnienie systemu. Problem był odczuwalny od ok. 10 rano.

- Ok. godz. 12-tej udostępniliśmy klientom stary system internetowy banku, aby mogli oni przeprowadzić transakcje. Sytuacja została opanowana po godz 13-tej. - mówi rzecznik w rozmowie z Silesion.pl

Awaria w ING Banku Śląskim opanowana

Dodaje, że spowolnienie nie było związane z czynnikami zewnętrznymi, ale przyczyna leżała po stronie banku.

- Obecnie analizujemy to zdarzenie, aby nie doszło do niego w przyszłości. Co do transakcji kartami, to faktycznie nastąpiły podwójne księgowania. Nie były one jednak skutkiem spowolnienia systemu. Wczoraj ok. godz. 21-ej automatycznie usunęliśmy błędne transakcje. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z bankiem - wyjaśnia Piotr Utrata.

Awaria w ING Banku Śląskim. Zobacz reakcje klientów:

Czytaj więcej

Napisz do autora s.borszcz@silesion.pl
Zmiana kategorii na: Wnętrza