Silesion.PL

serwis informacyjny

Aplikacja mPay z prestiżowym tytułem Fintech Roku

Polska aplikacja finansowa mPay otrzymała nagrodę dla najlepszego fintechu 2023 roku podczas prestiżowej, jubileuszowej X gali Invest Cuffs w Krakowie – największego w Europie kongresu zrzeszającego branże rynku inwestycyjnego. Nagroda została przyznana na podstawie głosowania społeczności inwestorów, którzy w tym roku oddali łącznie ponad 138 tysięcy głosów!

Nagrody Invest Cuffs są najważniejszymi wyróżnieniami branżowymi w naszym kraju. Podczas uroczystej gali w krakowskim centrum kongresowym ICE Kraków docenione i uhonorowane zostały przedsiębiorstwa, które w największym stopniu wpływają na polski rynek inwestycyjny. mPay w pokonanym polu pozostawił m.in. tak uznane marki jak BLIK, AllegroPay czy Alior Pay.

– Ta nagroda jest efektem pracy całego zespołu mPay, nie tylko zarządu. To oni wprowadzają kolejne usługi, dzięki którym aplikacja stale dociera do nowych użytkowników. Jak stałem pierwszy raz na tej scenie, to było ich 750 tys., teraz jest ich 1,5 mln. Poza aplikacją dynamicznie rozwijamy ścieżkę B2B np. rozpoczynamy współprace z Giełdą Papierów Wartościowych, a to jest dowodem na to, że możemy świadczyć profesjonalne usługi również dla biznesu. Mamy nadzieję, że nasz rozwój w tym sektorze docenią inwestorzy. Wygrana jest potwierdzeniem, że mPay może śmiało konkurować z największymi instytucjami finansowymi w Polsce – powiedział Andrzej Basiak, CEO mPay S.A.

mPay rozwija się w kierunku superaplikacji

Aplikacja mPay rozwija się w dynamicznym tempie, już teraz z jej usług korzysta 1.5 mln użytkowników. Krokiem milowym w dynamicznym rozwoju w kierunku superaplikacji będzie – już niebawem – wprowadzenie karty debetowej, dzięki której użytkownicy swobodnie skorzystają ze środków zgromadzonych w aplikacji poza jej środowiskiem. Oprócz tego mPay oferuje już od kilkunastu lat przekazy środków między użytkownikami oraz płatności w segmencie transportowo-turystycznym, np. za bilety komunikacji miejskiej w ponad 130 miastach, kolejowe – krajowe i regionalne, przejazdy autostradami czy parkowanie w 90 polskich miastach. Aplikacja pomaga również użytkownikom w codziennych czynnościach finansowych takich jak opłacenie rachunków jednym kliknięciem lub doładowanie telefonu. To także platforma pożyczkowa oraz ubezpieczeniowa.

Od ubiegłego roku spółka jest aktywna także w segmencie B2B, podpisując umowy z klientami zarówno polskimi, jak i zagranicznymi. mPay współpracuje m.in. z podmiotami technologicznymi oferującymi usługi do obsługi księgowej szkół, przedszkoli i żłobków, jak również innymi regulowanymi podmiotami z innych krajów, w tym m.in. amerykańską spółką US Money Express zajmującą się szybkimi przekazami środków pieniężnych z USA do Polski, czy brytyjskim Easysend – pod kątem szybkich przekazów z Wielkiej Brytanii do naszego kraju.

Rebranding mPay

Niebawem mPay zaprezentuje także nową identyfikację wizualną. Zaktualizowana i odświeżona szata graficzna oraz logotyp mają być pierwszym etapem przemian aplikacji. Spółką podjęła bowiem strategiczną decyzję o optymalizacji interfejsu pod kątem wymagań współczesnych użytkowników.

W lutym tego roku twarzą najnowszej kampanii mPay pn. „Płatności Fair-Play” został były kapitan reprezentacji Polski – Jakub Błaszczykowski. Aplikacja zmieniła również pozycjonowanie, a jej nowym podpisem stało się hasło „Zawsze z Tobą”.

***

O mPay:

mPay to jedna z najpopularniejszych polskich aplikacji wspierających nowoczesny styl życia. Aplikacja umożliwia między innymi cyfrowe płatności w niemal każdej sytuacji, z której korzysta już 1.5 mln użytkowników. Ambasadorem marki mPay jest Jakub Błaszczykowski legenda piłki nożnej, a także biznesmen i inwestor. mPay to także wiodący polski fintech, dostawca rozwiązań i usług z obszaru mobilnych transakcji finansowych, od 2011 r. notowany na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych. Spółka aktywnie poszerza portfolio usług z zakresu fintech obecnie występując m.in. jako koncesjonowany agent rozliczeniowy z licencją NBP na własny Schemat Płatniczy oraz firma posiadająca status Krajowej Instytucji Płatniczej nadzorowanej przez KNF. Oznacza to, że posiada uprawnienia do prowadzenia rachunków rozliczeniowych dla klientów i wydawania instrumentów płatniczych, w tym kart debetowych

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024